Efterlängtade Helg! =)

Den här veckan kan till och med jag känna mig välförtjänt av en helg, jag har jobbat, Och inte bara lite grann, vi snackar en hel 40-timmarsvecka! aa det ni, inte illa! Som vilken arbetare som helst! *Stolt.
Och jag kände att det var fredag idag, det gillar jag! den där goa speciella känsla som bara kan infinna sig en fredag! :) Love , kände tröttheten också efter en hel arbetsvecka så nu är det gott med helg!
Jag har till och med under dennna vecka lärt mig att uppskatta barn tror jag, dom kan faktikst vara helt fantastiska! Det är snarare vissa äldre människor som jag inte förstår mig på, jag har under denna vecka lärt mig hur jag inte ska bli som vuxen, alltid något! Sen har jag också ökat mitt brödintag katastrofalt :S No Good!

Idag blev det pulkaåkning  i (snön?) men är man barn räcker det ju med 0.5mm så... fram med alla pulkor och åka ner för slänten med dom! Ibland saknar jag bara så att vara barn alltså!! Det var härliga tider det!

Men helg är ju oxå en härlig tid så ha en bra helg :)
Pussar / Vic


Kommentarer
Postat av: BJ

stolt jag blir :)

2009-01-24 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0