? ? ?

Dom senaste dagarna har inte varit ett dugg roliga :S
Bara för att julen deprimerande nog tog slut så började alla ta sig tillbaka till sina arbeten, men inte jag , jag har ju inget jobb, och aldrig förr har detta känts så skit.
Jag vill verklgen inte vikariera på dagis, det är inget jag trivs med... Och någon annan verkar inte vilja ha mig!  Nu ångrar jag att jag inte sökte in på någon kurs i höstas så att jag kunnat läsa något nu, aldrig förr har jag saknat skolan så mkt :(
Saaaakna! nästan tom en läxa saknar jag, så att man känner att man fårr gjort något!

Fick ett tips att göra en "att göra lista" , den slutade så här:

Jag vill...:

* Ha ett jobb, helst ett där jag trivs, men allt får nästan duga
* Veta vad jag vill bli när jag blir stor, Socinom/Journalist ... eller ngt annat?
*Veta när jag vill börja plugga
* RESA
* Veta vart, när, hur jag vill resa
* Ta tag i massa saker så att jag känner att jag gör något
* Veta vad det är jag ska ta tag i...

Vad mycket klokare jag blev..

Men idag fick jag nästan upp ett litet hopp kanske, var med Sofia på stan idag, hon jobbar på manpower där hon gör uppdrag för dom, hon trodde att dom säkert skulle behöva folk så hon släpade dit mig till deras kontor, jag hann knappt förbereda mig! Och jag som hatar sånt!!! men där stövlade jag in och fick prata lite, jag fick ett telefonnummer av en kille, jag å han skulle träffas å snacka en dag nästa vecka, så kanske vi kunde lösa det sa han,..... Kanske, Hoppas! :)

Och nu vill jag ut & festa, inte ens en fest hittar man, och pengarna till en utgång finns inte, tjoho, när man inte ens klarar det känns det....inte bra.

// En något bitter Viktoria


Kommentarer
Postat av: Parisa

Åh, har du mig bland dina favoriter? Himla fint, måste jag säga.

2009-01-09 @ 17:39:41
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: BJ

Har inte O-♥ någon sprit hemma hos honom? ;)

2009-01-09 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0