Fylleinlägg

Efter som det uppdateras SJUKT dåligt på de arbetslösas blogg, (Malin och Björn!) tar jag mig friheten att slänga upp ett inlägg så här hemkommen efter en hård kväll igbg. 

Försökte sova, men det snurrar alldelles för mycket än, och eftersom jag är vuxen med jobb och allt spyr ju jag inte så ofta längre, då tänkte jag, det är bättre att fördriva lite tid här!

Och en sak funderade jag på på bryggeriet idag, säg att du skulle vara en transfestit ( hur fan stavas det egentligen? har funderat flera minuter nu, men det ser ju inte riktigt rätt ut ), vilken toalett går du på? Som en kille utklädd till tjej, kan man ju tycka att damtoan vore mest rimligt, men att hala fram dasen där känns väl lite grovt kanske?

Om det finns nån transa där kan ni väl slänga upp en kommentar. Och annars kan ni ju funderat på detta! Det kommer jag göra, tveksamt om jag kommer få nån sömn alls... 

 

Over and oyt / AK aka groggludret

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hahaha!!

Bra gjort AK! :D Vi har en hel del att snacka om på nästa möte! det krävs åtgärder nu!

Bra fråga... :S riktigt svår...

2009-01-17 @ 14:14:19
Postat av: BJ

Hahaha jag dööööööör :p

2009-01-17 @ 16:39:15
Postat av: martin

haha, grymt bra!

2009-01-19 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0