Grååååått

A, idag trodde man ju i princip att det var natten fastän att det var morgon.. det var ju så mörkt! det är det fortfarande =/
Muntert värre...
Inget jobb denna dag heller, dom har slutat ringa mig, jag vet inte om jag är tacksam eller lite snopen.. Idag hade jag bestämt mig för att inte svara i vilket fall, ska nämligen till stora staden sen, det blir lite shopping, inte för mig dock eftersom min ekonomi inte tilåter det men jag får vara stöd åt Olof istället, sedan blir det i alla fall bio, "Australia" ska ses :) Något som i alla fall jag ser fram emot ;)

Annars ligger det något lite sorgligt över denna dagen, hörde att Eli har dött, Malins fiska alltså som jag gav till henne i hopp och förtroende för att den skulle få ett bra liv...
Jag sa igår kväll när jag var där att han såg lite hängig ut, det var han nog också minst sagt, döende till och med! :'(
Stackare, ingen som såg det eller ingrep... usch jag bli faktikst jätteledsen...
jaja, nu ska det snart mockas

och sen ska jag göra det där telefonsamtalet..... :S wish me luck!

// Viktoria

Kommentarer
Postat av: AK

Lycka till! :D Jag tror på dig!

2009-01-12 @ 13:03:32
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Anonym

gråter blooood

2009-01-12 @ 16:55:11
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

Vattnet såg iofs väldigt smutsigt ut :(

2009-01-12 @ 16:55:19
Postat av: Viktoria

Det är inte okej att han är död! Har du gett dom tillräckligt med mat?? :S

2009-01-12 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0