I brist på mötesprotokoll

Så skriver jag *Viktoria igen, jag verkar vara den flitiga här ;)
Mötet uteblev ju igår :(  så tyvärr, håll till godo gott folk, jag har faktikst fått höra at vissa tycker det är det roligaste att läsa ;)

idag blev det i alla fall jobb! Och ja, ritkigt trivsamt var det också, jobbade i tveten idag, och får nog ta och säga att det är mitt absluta favoritställe! :) Av de ställen jag varit på då..
Barnen är så snälla och mysiga, och det är en härlig stämning, det kan väl Annelie intyga ;)
Fick nämligen jobbat med henne idag, en gammal bekant kan man väl säga och även detta var väldigt trevligt :)
Hon kan även intyga att jag faktikst jobbat om nu av någon anledning inte skulle tro att jag gjort det!

Så aa, nöjd med dagen, sitter nu hos Olof när han försöker lära sig spela gittar, kanske ska ägna min uppmuntran åt honom lite, ha en bra kväll allihopa!

Pussar/ Vic

Kommentarer
Postat av: AK

Det är bra att du iaf tar ditt ansvar!

Det blir inte mycket fika nästa vecka med denna takten för er andra!

2009-01-15 @ 19:05:14
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: BJ

haha ;)

2009-01-15 @ 22:18:04
Postat av: Viktoria

asså, nu skrattar du, vänta bara...

2009-01-16 @ 11:21:34
Postat av: Annelie

Härmed intygar jag att Viktoria jobbar när hon vickar. Iaf på Tveten.. =)

2009-02-02 @ 13:29:51
URL: http://anneliestarfighter.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0