Inte en gång till!

Härmed vägrar jag att bli sjuk nu Igen! jag blev ju faktiskt sjuk i decebmer och har precis friskförklarat mig  aaa då börjar man känna den där jobbiga känslan i kroppen, ont i halsen, ont i huvudet, extremt trött osv... suck.
Men som sagt vägrar jag, så det så! Nu ska jag ju träna osv...
Jobb tis ons tor denna vecka, tveten, solbacken, :) Fina grejer det där!  så fint det nu kan vara att jobba ;) Fick en en dag jobbat med Annelie , alltid lika trevligt det med! :)

PÅ fredag tänker jag inte svara, då ska jag vila lite tänkte jag, + att jag ska umgås med älskade Malin <3 Alldeles för lite som vi sitter och gör ingenting nu för tiden tillsammans, eller gör något alls för den delen! Vi jobbar på tok för mkt ;) Men det känns ju alltid lika gott att man fick några kronor in på kontot... nu har jag kanske råd att göra något denna månaden också + att köpa ett par jeans,  det vill jag göra! :)

Ska klippa mig nu på lördag också,  förslag? en drastisk förändring eller bara kapa dom slitna topparna? 

Puss på er alla!!



<3

Kommentarer
Postat av: Beijong

Jag såg bilder på tvetenskolan och jag är ganska säker på att jag inte har vickat där ;)

2009-01-29 @ 19:17:45
Postat av: Annelie

Äntligen har jag hittat tillbaka hit till er sida! Känns ju alltid underbart att bli nämnd i en text =) Hehe.. nu ska jag leta upp det förra inlägget där jag blev nämnd. Lev väl kramar Annelie =)

2009-02-02 @ 13:11:13
URL: http://anneliestarfighter.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0