Järntabletter

Nu har jag genomfört det. Jag har lämnat blod för första gången och jag känner mig faktiskt väldigt stolt att kunna hjälpa. Det är väldigt enkelt och tar ca 10 minuter. Något alla borde göra minst en gång innan man dör.
Blen dock lite rädd när jag såg nålen som skulle in i min arm, men det visade jag såklart inte. Tur att Björn var med mig där och drog så lättsamma skämt om järntabletter. Haha stort t a c k !
Fick massa saker också som tack för hjälpen. En handduk, en t-shirt, en bok, en isskrapa och en brosch (en bloddroppe). Tjusigt värre !

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna här. Vet inte om det beror på min förlust utav 4.5 dl blod eller om det är dagen på jobbet, ute i snön och byggandet utav snögubbar som sätter sina spår. Skönt att det är fredag i morgon i alla fall. Jag slutar halv 2 så jag skall nog palla.



// Mallan the giver !

Kommentarer
Postat av: AK

hahah bra där malin! =D

vi vill ha fler som dig! nästa gång är jag på, jag vill oxå ha allt det där! :D

2009-01-08 @ 21:58:57
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

Erskänn du har varit och smygtränat! Fyyyyy dig! haha :)

2009-01-08 @ 22:29:53
Postat av: BJ

varför ligger du på ett smutsigt hästgolv?

2009-01-09 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0