Luring

Min kropp var inte alls pigg på att börja jobba kl 07.15  idag, svarade istället med fruktansvärd huvudvärk och frysningar (typ feber). Somnade om och när jag vaknade några timmar senare var jag som född på nytt, inga symptomer. Min kropp spelade mig ett spratt. Har konstigt nog klarat mig relativt bra (hittills) från alla magsjukeslängar som verkar gå nu, tackar Gud för det. Det var senast igår en liten knatte bajsade buljongsoppa. Då var jag glad över att vara den som inte behövde ta tag i skiten om man säger så.

Imorgon är det efterlängtade fredag. Säger som Viktoria, tänker stänga av min telefon. Det känns på något sätt okej att vara ledig på fredagar. Har hittills bara jobbat en enda fredag i hela  d a g i s v i k a r i e k a r r i ä r e n. Så vad händer på dagis på fredagar? Jo förstår ni då lyxar dom till det med varmchoklad och rostatbröd med ägg på. Så drömmen borde ju vara att jobba på fredagar.



Idag skall jag dricka Chai-latte med Björn. Hoppas det är gott.

// Malin


Kommentarer
Postat av: BJ

Mina skivor var jättedåliga :(

2009-01-29 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0