NASFTD-Quiz!

Gör på föjlande vis:

1. Läs igenom hela bloggen, från första inlägget till sista.
2. Anteckna alla viktiga händelser.
3. Börja med fråga 1 och gå igenom anteckningarna efter svaret.
4. Välj rätt alternativ och upprepa sedan på resterande frågor.
5. Skicka dina svar i kommentarsfältet.
6. Vänta, och besök bloggen flitigt, gärna flera gånger varje dag, för att se om just du vann.
 (7. Ta emot ditt pris under jubel och ståt)

Eller

Chansa vilt!

1. Vad hette Malins fisk, som dog under tragiska omständigheter?
 
     1. Simon
     X. Eli
     2. Nemo
 
2. I vilket land var Sekreterarn aka AK på semester? 
 
     1. Marocko
     X. Egypten
     2. Danmark

3. Vad ska Björns hund heta?

     1. Grynet
     X. Britney
     2. Poppie Moore

4. Vad ville Björn och Malin ge till Viktoria i julklapp? 
  
     1. Ett foto föreställande O<3 från kvantum
     X. Ett jobb
     2. Choklad

5. Vem är mest arbetslös i Nasftd? 
 
     1. Biörn
     X. Björn
     2. AK


Skriv svaren i en kommentar, rätt svar + vinnaren kommer att presenteras nångång i  framtiden.

Ett mycket ärofyllt pris väntar vinnaren!


Kommentarer
Postat av: O<3

1. X (hade hon verkligen matat den?)

2. 1 (mopedolycka!)

3. 3 (......)

4. 1 (fastskruvat som berget, tro mig, jag satte upp det)

5. X (felstavning?)



2009-01-21 @ 17:39:57
Postat av: BJ

får jag vara med? :)

2009-01-21 @ 19:17:24
Postat av: Emma

1. x. Eli

2. 1. Marocko

3. 2. Poppie Moore (!!)

4. 1. ett foto av O

5. x. Björn



Tack för omnämnandet härmosistens förresten! Här siter man med FÖR mkt fritid, framför TV:n med tösen sitter jag o skrattar för mej själv o hon sneglar på mej o tänker : Oookay, that's normal...!



Viktoria har utlovat paket över havet vid vinst, vill bara säga att jag ÄLSKAR att få post, vem vet, nasftd kanske får nått??!

2009-01-21 @ 23:29:07
Postat av: Julia

1. X

2. 1

3. 2

4. 1

5. X



Fantastiskt kreativt av er måste jag säga! :) Och jag känner mig ganska nöjd över mina svar, vilket då i sin tur leder till att ni borde vara nöjda för jag läser er blogg :)

2009-01-27 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0