Nu händer det igen!!!

Det har gått nästan exakt en månad sedan jag hade min iphone hysteri och redan idag kan jag medela att den har ersatts av...


CC


Chihuahuor!!!

Jag vill ta med den på små promenader i en regnbågsfärjad liten väska. Ta med den på bussen till stan och köpa tonvis med små söta, exklusiva outfits (Säsongs betonat såklart. Vad trodde du?). Jag skämma bort den med ett eget litet rum under min säng där möblerna kostar mer än i mitt.  Jag vill döpa den till Poppie Moore och älska ihjäl den! (Jaa, inte bokstavligt talat förstår du väll...)

cc1


Jag har visserligen inte frågat. Men jag kan tänka mig att mina föräldrar inte delar mitt chihuahua intresse. Så frågan är: Skulle det gå att hålla min lilla Poppie gömd utan att dom får reda på något? Och jag om jag ska jobba en dag så tar jag bara med Poppie. Barn älskar djur! Ge gärna råd på hur man bäst gömmer en 2 kgs kärleksmuffin.

Chaio!

/Björn

...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bjöörn du och Poppie kommer bli så tighta

2009-01-08 @ 20:02:35
Postat av: Anonym

Bjöörn du och Poppie kommer bli så tighta

2009-01-08 @ 20:03:08
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: Björn

Jag veeeeeet :D

2009-01-08 @ 23:45:33
Postat av: AK

haha blir det bättre än såhär?!

2009-01-09 @ 15:30:45
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0