Och så var det fredag igen...

Och från ingenstans hade snön infunnit sig i det kyrkenorum. Kall, vit, fullständigt avskyvärd snö. Och som vanligt när det är (eller finns spår av) snö, så stannar jag inne och kommer troligen inte lämna huset tills snön smält bort. Så med ett tomt schema framför mig tog jag äntligen på allvar tag i Grey's Anatomy (♥ rennan) igen. Och som vanligt fick jag både skratta och gråta. God bless Grey's!


katt1
Alla vet att katter avskyr regn!

Dessutom fick hade jag i ungefär en ½ minut ett sjukligt begär att påbörja Project Cataway. Men sen slog det mig?! Jag har massor av saker jag måste göra innan allt det roliga kan börja! Jag måste tänka ut ett tema, börja skissa på kläderna (det gör inte sig självt), köpa tyger, ta massa mått på Mimmi Mouiselle. Det var ungefär då hjärn monsunen svepte förbi och tog med sig all min iver, inspiration och kärlek till djurkläder. Jag har lovat mig själv att inte lägga det här på hyllan för evigt och jag hoppas innerligt att jag håller mitt löfte.

Skulle vilja tacka Bruno för en kul kväll igår med haha ;)

Ciao!

Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv B :) Sex and the city äger. Vi får börja kolla serien tror jag.

2009-01-23 @ 15:38:18
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

Jag håller med :)

2009-01-23 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0