rise and shine rise and shine

Då var det morgon igen. Dagarna bara rusar i väg vet inte om det är på gott eller ont. När man jobbar är det ju skönt att tiden går undan men det känns lite onödigt att den rusar fram utan mål. Som på helgerna tillexempel då vill man ju bara frysa tiden. Whatever, jag skall börja jobba halv 10 idag, är lite nervös efter mitt stora misstag med håret. Okej hellre (ehm) ljusbrun med vissa röda inslag än bitchorange. Men jag vet inte. Skall fixa det sen efter jobbet hade jag tänkt. Ååh det är så Malin Gustavsson att göra något så förhastat. Ingen hjärna här inte.

Hade en jättekonstig dröm nu precis innan jag vaknade. Vill inte riktigt gå in på detaljerna. Men jag kan ge er så mycket som att det var en naken man som stod ute på gräsmattan och lös in med sin ficklampa. Man såg dock ingenting som tur var. Men han var liksom naken ändå på något sätt. Sen sprang det runt massa barn också. Vet inte vad den drömmen ville säga.

Nu sprang tiden iväg igen. Dags att blåsa håret. Snyft, it's killing me varje gång jag skall kolla i speglen nu. Vill vara blondiii.

Kramkram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0