SATurday

Då var det lördag igen och där satt jag och deppa jag tyckte allting verka meningslöst. Men just då kom jag på att jag hade 1 liter vin i kylskåpet. AHA, ser ut att bli en bra lördag trots allt.
Snubblade förövrigt på mållinjen. Vi förlorade på straffar mot Herrestad och under själva matchen var vi så sjukt bra. Varför gjorde vi inte mål då? Hm ingen som vet.

Jag har jättetråkigt sitter och kollar på tv, försöker ta igen alla dom tv timmar jag missat genom åren. Det är nog några stycken när jag tänker efter. Funderar även på att åka till Varberg nu, har en kompis som är där just nu på en fest. Så varför inte, här lär ju inte Usama bin Laden gå förbi precis. Fy vad jag är bitter. Förlåt alla som måste läsa skiten. Gå ner några inlägg i stället och svara på våran quiz, den är jättesvår och så är den rolig.

Önskar jag hade ett bubbelbadkar nu, då skulle jag dricka vin där. Nu får jag nöja mig med en stol i duschen. Ja, om man nu nödvändigtvis måste sitta ner alltså. Vilket jag inte gör.

Har sagt nog och ni har fått lite konstiga tankar nu.


puss säger inte vem jag är


Kommentarer
Postat av: BJ

bra att du tar igen lite tv-tid :)

2009-01-25 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0