Ingen rubrik *fniss*

Idag, trots en mild förkylning så blev jag tagen på sängen av en riktigt trevlig överaskning i form av ett LÖNEKUVEEEERT! Jag vet vad ni tänker. Har han aldrig fått ett lönebesked förrut? Hah! Men har någon av erat någonsin fått ett personligt  signerat kuvert av hela vikarie staffen med glitter i guld och rosa och med massa hjärtan, helt tanklöst placerade över hela brevet? Inte? Nu kanske du inte känner dig så speciell nästa gång du får ditt lönebesked.


CC
- Wooff!


Okej. Så det finns inget glitter, varken i guld eller rosa. Inget glitter eller ens ett hjärtan. Och förrutom enhörningen som jag ritade dit själv så ser det ut som vilket tråk brev som helst. Jag gläds verkligen, verkligen åt ytterst lite. Filosofi på den här nivån är defenitivt något som någon som jobbar och gör sig till inte har tid med en måndag, förmiddag. Förrutom att ha städat mitt rum, kikat klart på Grey's, gjort en majs och purjolök omelett, plingat på pianot och fantiserat om ett liv fyllt av glamour, lyx och av att bo någonstans där människor inte blir förvånade när solen tittar fram så har jag hunnit fundera på vad jag ska lägga mina nyfunna pengar på. Jag har längtat efter en manikyr sedan jag fick en förra gången. Jag har nog bestämt mig...

Caio!

/B

Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bli journalist ;) å se till å få gjort den där maikyren :D

2009-01-28 @ 18:04:07
Postat av: BJ

Den är på gång mystiska människa :)

2009-01-28 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0