Då försöker vi igen!

Nu har jag efter flera dagar faktiskt lyckats med fenomenet att dra mig ur tv-soffan, och bort ifrån den fullständigt, MAKALÖSA lilla drama bubblan runt Seattle Grace för en liten, liten stund. Min blogg uppdatering över jul och nyår? Lite sådär enligt dom flesta. Men vilka har tid att glida på the world wide webb i julruschen? Eller under mellandagsrean? Inte jag åtminstone! :)

Jag har försökt intala mig själv att jag har varit upptagen med att städa undan efter två storhelger men i själva verket ser mitt rum ut som någon i en väldig iver rusat därifrån och lämnat precis ALLT som man får och förtär under julen. Överallt ligger små knäckpapper och julmust flaskor som jag sparkat omkull vid flertal tillfällen vid tidiga toalett besök. Dom ligger nämnligen perfekt strategiskt utplacerade bara några decimeter ifrån sängkanten. Och i kampen 'tår vs glas' står den fånigt leende nygårda tomten fortfarande som segrare.

Jag märkte först idag hur mycket jag saknade vardagen, nu får det vara nog med gröt, skinka och köttbullar (julmusten får såklart gärna stanna kvar ett tag till). Och nu när julen är slut och min planerade present till Viktoria uteblev så kan jag berätta att bilden av O-♥ på kvantum helt enkelt satt fast för hårt :*( ...

Nu är den onda cirkeln bruten och jag kan inte vänta tills nästa gång vi träffas! :)

/Björn "Fabulicious" Eriksson!

...


Kommentarer
Postat av: AK

Mycket bra böna! =D

ordningen är återställd, möte på tisdag?

2009-01-02 @ 22:38:00
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

varför inte? :)

2009-01-03 @ 00:07:46
Postat av: Viktoria

Haha, jag hörde om den fina presenten, det var väldigt fint tänkt iaf! :) och JAA möte snarast!

2009-01-03 @ 13:43:28
Postat av: Anonym

(Y)

2009-01-03 @ 16:01:07
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0