Project Cataway

Förra veckan blev en 'week of', och välbehövlig sådan. Tänk om jag hade jobbat hela veckan!? Då hade alldeles säkert min numera kroniska huvudvärk säkert varit än mer påtaglig. Det får mig att känna mig väl till mods. Men säg inte att veckan inte varit full av överaskningar ändå. I onsdags bestämde jag tex att börja sy massa kläder åt mitt chihuahua substitut. Mimmi. Och i torsdags så bestämde jag att lägga det projektet på is. Jag vill liksom inte dränka mig i massa arbete utan att ha en partner vid min sida. Så just nu ligger alltså västvärldens troligtvis roligaste projekt kallat: "Project Cataway" på is tills jag hittat något som delar min vision.

Är du intresserad?

- Du ska älska Chihuahuor.
- Du ska älska mig. 
- Du ska älska hund- och kattkläder.
- Du ska älska Maddam Mimmi Mouiselle.
- Du bör vara arbetlös eftersom det är tidskrävande.
- Du ska vara tålmodig, underlägsen, och snygg eftersom jag kommer att vara din chef.
- Du ska tycka om Hannah Montana.

Är du, eller känner någon som passar in så lämna en kommentar med din e-mail så kontaktar jag dig!

Caio!

/Björn 'Gunn' Eriksson

Q

Kommentarer
Postat av: AK

Misströsta inte! Tids nog kommer rätt person för det jobbet! =D

2009-01-20 @ 23:43:48
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0