d:^)

Ja, nu ska det tydligen bli svensk sommar ett tag framöver. Precis i tid till att jag ska bli kvitt min sommarjobbsoskuld. Bra? Tråkigt? Väldigt delade känslor här, åh ena sidan så tillbringar man vid fint väder mycket tid ute med mycket aktiviteter (vilket betyder; just det: A R B E T E). Medans man vid exempel regn & rusk är inne och slipper röra på sig så mycket. Kanske en göttig blandning av bådadera? Jag vill liksom inte chockstarta min kropp med att helt plötsligt börja göra samhällsnytta. Liksom, jag? Arbeta? Hitta på min plats? Jag är rädd att jag tappar lite av min graciösa identitet om jag helt plötsligt ska börja göra rätt för mig.

Blev jag helt djup nu? Det måste vara den industriella elektropopen som satt i i huvudet på mig. Varför sitter jag då och lyssnar på sådan grunge smörja? Jo, som av en slump snubblade jag över ett gammalt japanskt band vid namn av Soft Ballet och av någon besynnerlig anledning tilltalas jag lite av vad dom gör. Kanske var det min hjärna som desperat skrek efter någonting annat än Dymott, Deportees, B.E.P (namedroppar lite P3-pop här). Eller så var jag helt enkelt bara på humör för't ;)


Klart ni ska få ett smakprov på Soft Ballet!


Lateeeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0