o m g ?

Vad skulle du säga om du gick från sommarsprudlande ledighet till en 9 timmars dag, utan rast i en brutalt kvav lokal? Inte så värst roligt. Beskrivningen är mer eller mindre exakt av min allra första arbetsdag på mitt sommarjobb. Dess bättre är dom asgrymma människorna som bor där, eller vad sägs som en fanatisk IFK-supporter? Eller en dragspels musikant som kan prata oavbrutet i flera timmar i sträck? Låter som ett recept för en fantastisk sommar.

Nu hoppas jag verkligen att Wild Child kvällen blir av snart för jag börjar bli sjukt sugen. Kanske göra en kväll av det? Jag står för filmen och ser till att det blir lite classy, ni står för... resten. Jag vet att viljan finns bland nasftd medlemmarna, så fram med den! :)


PS. Eftersom det har blivit lite av min grej att promota något i mina inlägg så fortsätter jag väll med det! Idag blir det Göteborgsgruppen "Air France" som får sin minut i rampljuset.





Ciao!


Kommentarer
Postat av: ak

Vad lite mer exakt är "resten"? kan stå för lite fantastiskt sällskap.

2009-07-08 @ 19:08:25
Postat av: BJ

var väll typ det jag menade :D

2009-07-08 @ 21:31:20
Postat av: ak

bäst att kolla, man kan aldrig vara säker på vilka orimliga krav Bk ställer!

2009-07-09 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0