och helt plötsligt...!

Efter att min syster övertalat (eller tvingat, vilket som) så begav vi oss strax efter att vi båda slutat halv 10 emot trädgårn där allehanda random band ifrån göteborg skulle spela. Och helt plötsligt stod vi där och jag kände mig som videopubliken i guitarhero - indiebandifrångöteborg edition. Men trots att genren låg så långt ifrån mig som det i princip bara går kände jag faktiskt till 2 av artisterna och av dom totalt 3 låtar. Så lite stolt ändå. Efter en lång, lång arbetsdag och en lång, lång kväll så begav vi oss hem strax efter kl 1; ganska trötta.





Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anna

MEN HALLÅ DU MÅSTE JU NÄMNA ATT DET VAR DET FINASTE DU VARIT MED OM! och du glömde citera patspatrik

2009-07-12 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0