Såklart...

Den finaste dagen på veckor, och hur fint var det inte med en heldag på havet i skärhamn? Men eftersom det var just den soligaste dagen på väldigt länge hade tyvärr mina ansiktspigment återigen återfått sin klara, bleka lyster (vilket iofs är förvånandsvärt vackert i just mitt fall, men du vet; ändå). Och eftersom jag bokstavligt talat dragits upp ur sängen så somnade jag såklart när solen stog som allra högst. Så nu sitter jag här och gömmer mig på mitt rum, i väntan på att kräftfärgen ska gå över i en charmig grisrosa.


Och skatteåterbäringen? När kommer den? Mitt FK-syndrom (Flilppa K-syndrom, även känt som shoppingmani) bubblar i mina ådror. Köpa, köpa, köpa, köpa: det är allt jag tänker på! Och en sak som står högst på listan är Alli! Det nu receptfria bantningsmedlet som hindrar kroppen ifrån att ta upp fettet du äter. Nu kan alla bli smala och snärta! Det kostar såklart 500 kr (!!!) för en månads förbrukning. Men att väga en vackert yttre mot små ytte-pytte summor har aldrig varit något för mig.




Bjöd med Jenny på Wildchild kvällen med! Hoppas alla tycker det är okej :)

Ciao!



 

Kommentarer
Postat av: BJ

mohaha min signatur är sååå 2009!!

2009-07-19 @ 01:42:07
Postat av: Anonym

hahha najs BK! boka en kväll snart eller?

2009-07-22 @ 21:22:40
Postat av: BJ

aaa, det tycker jag :)

2009-07-22 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0