Hej

det var inte igår om man säger så...
Björn, du har verkligen varit räddningen för denna blogg och du gör ett verkligt bra jobb! jag är stolt.
Själv har man väl inte bloggar på hm ca 2 månader? Tänker inte direkt göra en sammanfattning av vad som hänt men joo
* Australien
* komma hem från Australien och verkligen flyga rakt in i verklgheten.

Och här är jag, har liksom inte rest mig ritkigt från den käftsmällen som blev av det verklighets-slaget. Men nu är jag på god väg.
Jag har sedan jag kommit hem börjat arbeta! SÅ Ingen arbetslös Viktoria längre, snarae överarbetad? Egentligen inte,  men att gå från en arbetslös-göra-ingenting livsstil så känns 9 timmar på jobbet som en överdrift.
Men jag börjar så sakta samla mig igen.

Idag blev det iallfall en riktigt god dag! har fått sola & bada en massa eftersom det var kvällsjobb 17-21 men aa, då fick man sluta 19-30. :) bra start på veckan, och nu är det helg för mig igen, eller iallafall 2 dagars utav ihärdigt studentfirande!  Saaaknar min student!! :'( men det hör väl inte hit.

Tack för mig!
Viktoria, inte längre ramlös, kravlös, livlös? bara nästan....

Kommentarer
Postat av: BJ

♥ :)

2009-06-02 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0