Midnattsturen

Det är verkligen märkligt hur springlusten helt plötsligt kan infinna sig. För vipps(!), så var kl 21 och jag ville inte vänta en minut till för att komma ut i spåret... Nu var det 30+ grader ute så som tur var tog jag mig samman (thank god) och lyckades hålla kvar mig framför tv'n i dryga två timmar fram tills den allra värsta hettan laggt sig. Men trots att klockan var strax efter 11 så var det fortfarande väldigt, väldigt varmt. Och jag som tänkte ta underställ?! Haha :D

Tror jag fick räknat upp mina bad idag till typ 4. Och det allra bästa var att jag faktiskt var ganska snabb i vattnet! Om du frågar någon som var med kommer denne troligtvis hävda min motsats, men man måste jämföra med tidigare resultat och ur den aspekten var det en spektagulär prestation. Faktiskt. Och efter att jag och majsan delat på första platsen i "kasta macka" (1 studds tror jag det blev *shame on us*...) så kändes dagen redan då fulländad. Men vipps så var vi nösnäsbadet och lite reunion vibbar när vi (moui, Malin, Viktoria och Emelie) stötte på ännu en gammal klasskamrat. En väldigt lång dag med andra ord :) G'natt!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Björn du var snabb om man jämför med en snigel

2009-07-01 @ 16:37:28
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

nääääää, not true!! as snabb var jag ;)

2009-07-01 @ 20:16:38
Postat av: Anonym

vem var det som hade hunnit med att bada x antal gånger innan du ens hade vågat dig ner på stegen? :P

2009-07-02 @ 17:56:19
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

det var jag?

2009-07-03 @ 00:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0