Solklart!

Började dagen med någon slags frukost/fika/lunch med ak som var lite slut efter den smärre cykelturen, ucklum-kyrkenorum. För den ansträngningen belönades hon med rispudding och jättebullar á la BJ. Och när hon sedan skulle iväg till jobbet, ja då passade jag på att göra mitt dagsverke; ligga i solen och jobba på min sorry excause till solbränna. Att jag ibland gjorde 40 minuter i solariumet innan skolan känns väldigt avlägset just nu. Kan det vara åldern? Eller kanske pappas piggment... whatevah?

På tala om åldern så har jag alltid tyckt det är svårt att uppskatta mängden kryddor man ska använda i maten, och speciellt när man lagar till någon man inte träffar vardag. I mitt fall; min fars far. Jag skämdes nog lite när han småhostade lite under eftermiddagsförtäringen. Då tycker jag även att det ska sägas att jag INTE tyckte maten var av överkomlig hetta. Det får bli självkryddning imorgon haha :)


Här skulle vara ett klipp ifrån Little Britain men tyvärr, fanns inte.

Blir en favorit i repris istället!

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hata filippa K

2009-06-25 @ 22:34:55
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: ak

det var sjukt najs! och grym pudding!

2009-06-25 @ 23:25:35
Postat av: BJ

hahahaha :D

2009-06-26 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0