Utöver det vanliga!

Blev verkligen en heldag när det blev roadtrip till Freeport, Kungsbacka! Och mycket hittade jag. Ett tag fick jag nästan en känsla av att jag hade det som i blodet, att bränna pengar dvs. Kan man ha det? I vilket fall funderar jag på att lägga det under sektionen "Övrigt" på mitt CV (photoshopat i glitter, guld och skrikrosa...såklart)Försökte desperat få Malin att prova ett par assnygga skor med starka inslag av glitter och rosa men tyvär utan resultat. Som vanligt.

Om du även följer Majsans blogg så har du antagligen redan upptäckt att jag hängs ut som någon slags brutalt jobbig människa med ett Filippa K mani, så är inte fallet. Mitt förhållande till min FK påse eller "K-bag" som jag har kommit mig själv att kalla den är helt normalt! Även om det absolut inte vore någonting konstigt med att fullständigt avguda den. Tänk att någonting så litet, så chict kan ge en sådan fulländad känsla av perfektion och klinisk stilrenhet. Att någonting kan bringa en enhetlighet mellan ting och människa och spegla ens själ så fulländat och utan en uns av försäkelse. Det min damer och herrar, är en Filippa K påse.


Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fulaste påsen i stenungsund

2009-06-15 @ 09:05:57
Postat av: bj

nej, du är

2009-06-15 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0