Aaaa, mmm... mjoo

Nu var det ju tänkt att det här inlägget skulle ha skrivits igår men det blev helt enkelt för sent :)

Hursomhelst är det mer eller mindre beslutat att jag ska byta telefon! In med det nya och ut med det... lite mindre nya haha ;). Veckans hype är en t-mobile sidekick 3 som är tillhör en av tjejorna i The Clique!

Och såhär ser den ut!





Förrutom att ha legat sömnlös hela natten tills idag (übermaterialist som jag är...) och tänkt på telefonen så har dagen varit ganska tråkig. Mätte upp min bragd löprunda med bil och blev estimerad till ungefär 1.8 mil. Det märks att jag inte alltid tänker. Dessutom har jag snokat upp Westerdahls den äldres nya mobilnummer och ska nu inom de närmsta veckorna sms trakassera tills han ger mig och Viktoria för honom valfritt chefsantagande.

Jag tycktes mig även se Lisa cyklandes vid nösnäs. Kan lika väl ha varit Karl Bertil Jonsson men man vet aldrig :)

Och såhär ser veckans inne/ute lista ut:

Inne
T-mobile SK 3
"Halls" halstabletter. AS starka!
Chai-latte
Tjejor
Ciabatta
Kattkläder (som har tagit sig in igen!)

Ute
Iphone
HST's (euh!)
Fett


Ciao! /Björn "bj" Eriksson

...


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart att HST's är på utelistan ;)

2009-03-19 @ 09:06:23
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

öhh vad är HST? :O

ni förstår jag har ju ett jobb, och hinner inte lära mig alla nya grejer! :/

2009-03-19 @ 17:29:50
Postat av: ak

HST? öhhh...

Fett?

haha aa men det är en bra lista iaf!

2009-03-19 @ 17:40:15
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: bj

jag kan berätta på söndag vesslan :)

2009-03-19 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0