Förstår ni allvaret i att vi stannar er?

Svar nej! Jag och min kära kompanjon Ak förstod inte allvaret i att polisen stannade oss!

Ak ber mig att följa med henne när hon ska pissa, hon är sjuuukt pissinödig! Haket hade två toaletter, 2 toaletter! Det var ju förstås jättelång kö! SÅ självklart tycker vi att det är en mycket mer briljant idé att gå ut och pissa. SÅ vi tar os iväg en liten sväng, hittar någon slags rabatt och sätter oss där.. briljant! Men nej! PÅ vägen tillbaka har vi en polisbil i hälarna , en sån där stooor. typ buss. Och så helt plötsligt kör dom upp bredvid oss och spärrar vår väg. 
 
Jaha, och varför springer ni då?
Jo för att vi har bråttom....
Ni ska veta att det här kan bli väääldiiigt dyyyrt!

A och sen blev det ett snack om hur sviniga vi var, att vi grisade ner osv...

Ni kan ju inte kissa där barn leker!

Asså ursäkta mig, men hade mina barn lekt i en liten jordig rabatt precis vid en stor vägkorsning så tycker jag det hade varit mer dags för polisen att rycka in, men kände ändå inte att det var läga för att berätta detta.
jag stod mest och tittade ner i marken, men ak kan man lita på, hon klarar såna här situationer! DÄr står hon och suger på en klubba i munnen och erkänner att det inte gav oss ett mognare intryck!

Dom tog våra leg och frågade om vi förstod allvaret i att dom stannde oss!

Men efter ett snack om att vi trots allt bodde i ucklum/spekeröd och som ak så fint uttryckte det, vi är så vana vid skog, träd och sådär...
Där någonstans smälte dom, började le och sa sedan! " Ja man får ju ta seden dit man kommer!"
Vi lovade dyrt och heligt att aldrig göra om detta och hädanefter stå i KÖ!


Polis polis potatisgris

Kommentarer
Postat av: Anonym

euh

2009-03-29 @ 15:01:48
Postat av: ak

ojojoj! Ja, vad kan man säga?! En upplevelse iaf ;P

2009-03-29 @ 15:28:03
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Fru Svensson

Vad har ni fått för uppfostran? Fast en kul grej att berätta för barn o barnbarn!!

2009-03-29 @ 15:54:13
Postat av: Fru Svensson

Vad har ni fått för uppfostran? Fast en kul grej att berätta för barn o barnbarn!!

2009-03-29 @ 15:54:36
Postat av: Emma

haha, fyfan va roligt!

2009-03-30 @ 03:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0