HALLÅ

vem är det som inte bloggar?
Inte är det jag i alla fall, nu bloggar jag igen :O Inte för att jag överhuvudtaget har något att säga! JAg ville bara skälla lite! FY på er andra!
Idag har jag sökt lite jobb! inte som att jag inte gjort det förr, men varje gång tänker man att den här gången kanske det går!.... Vi får väl se!

Love shine a light, dagens låt, har lyssnat på den om & om igen :D
För övrigt har jag inte gjotr något, herre, när jag vaknade kändes det som att jag blivit överkörd av en traktor eller nåt, helt slutkörd kände jag mig, släääpade mig upp verkligen! 
Så har inte gjjort så mkt .. men rätt gott, kollat på mekodifestvalreprisen :) viktigt!
Nu ska jag gå och ta en dusch för det har jag inte gjort på ett tag!

Ciao// SÅklart Viktoria igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0