*Host

Jag har fått nån slags hosta , en sån där med slem i och en såndär som gör väldigt ont :S men men , det ska man inte gnälla över, det finns ju värre saker man kan utsättas för!
Idag fyller Olof år :D Grattis!
Den här veckan  har varit en ritktig födelsedagvecka :D Det tycker vi om! Ak, Dennis & Olof! Kalas kalas!
Det blev att käka på thaien på tisdag, fika hemma hos Karin på onsdag och nu smällde jag precis i mig massa god mat med räkor & pasta Hos olof and the family :) Efterrätt väntar, men här kollas det på hockey med stor inlevelse! Funderar på om öronproppar hade varit en bra investering? 
Har inte gjort så mkt så att jag har så mkt roligt att berätta, som Westerdahl sa: Aa jo jag läser er blogg, Björns inlägg är roliga! ... Och Malins, dom brukar jag läsa.
Tack tack Skit i och  läs det här då !!! '

Men dock har jag vunnit yatzy nyss, det tyckte jag var kul så jag säger Grattis! till mig själv!  :D (303p)

aa jag är ju tydligen jättetråkig så jag har inget mre att säga, känner mig lite väck oxå, trött, yr, nedstämd? vad är det för sjukdom man har då? eller är det bara en vanlig arbetslös människa man är med lite inslag av fattigdom, tristess och deprission? // Vix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0