Jobb + jobb?

Mhm, Jag fortsätter att jobba ons- fredag på tveten. Och det ska jag säga er, att jag börjar tillochmed gilla det! =S Trivs jättebra där faktiskt. Ser väl dock sådär fram emot morgondagen att jobba 9-5 på en fredag! liksom.. ni fattar!
Men sen är det såhär att det kanske inte blir så mkt mer jobb på tveten följande veckor...  Jag Viktoria är kanske inte ens arbetslös så länge till! eller är inte ens det nu.. =S a jag vet typ inte själv, och hänger inte med riktigt i svängarna heller så mkt mer tänker jag inte säga än.
Håll till godo.  men förändringar sker.  (orolig) Det är ju Viktoria vi snackar om. Inte så konstigt då att jag vaknade alldeles för tidigt i morse med ångest!  detta har dock lagt sig under dagen och nu mår jag fint. Har hetsätit också så nu är det lugnt. Ska snart äta igen, måste bara vänta lite för jag åt nyss middag men mamma har köpt så gott bröd så då kan man inte vänta för länge!

God kväll säger en något förvirrad Viktoria!

P.S Vart har Ramlösa Persimon & Grape i liten flaska tagit vägen?! D.S


Kommentarer
Postat av: B

hmff... någon gillar visst den förvirrade smiley'n :)

2009-03-26 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0