jobb jobb

japp, har ju jobbat mina 3 dagar på tveten, har gått helt smärtfritt. eller ja, huvudvärken har ju funnits där men det får man ta, lite pengar blir det ju iaf. =)
Så farligt har det inte varit heller, jag kanske inte ska ta i och säga att det är med glädje jag går till jobbet, men jag trivs iaf! framsteg. Barn är ju ändå  för söta!      för det mesta.
SÅ nu är det helg på riktigt! Nice =)
Att våren är här kan väl knappast undgått någon, wiiiiiiiie , vill ju bara vara ute hela tiden!

Gud va tråkigt det här blev, har ju inget intressant att skriva, kul liv.  Det känns som jag vill berätta något men inte vet vad,..?
Jag behöver en ny vårjacka?


svar till Björn:

Album: Melodifestivalen 2009

artist: Sarah dawn finer

låt: moving on

/PUSS/VIC

Kommentarer
Postat av: B

"Du är älskad där du går" är bästa på den skivan :)

2009-03-22 @ 00:32:35
Postat av: Viktoria

inte en chans!

2009-03-22 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0