mungojumbo!

Jädrar, det har ju bara rasat in inlägg här sedan sist jag var inne! Känns som att fikan nästa möte kommer att vara fulltalig! Om jag lyckas få tummen ur röven och lägga upp protokollet bara...

Men till mitt försvar är jag skitsjuk! I går släpade jag runt en barnvagn i snöstormen på Marstrand. Och inte vilken barnvagn som helst, den är ombyggd till en städvagn! Fantastiskt! Kan dock meddela att den inte är i sitt livs form längre om man säger så. Får förhoppningsvis inte följa med dit någon mer gång.

Men Jag sitter här och hostar slem (det flyger flera meter om man råkar ha öppen mun), har asont i lungorna och minst 42 graders feber! (Eller jag vet inte hur mycket, men det känns ialla fall så...)

Men jag planerar att bli frisk till söndag morgon, då kan jag nog skrapa i hop tillräckligt med energi till att få upp det ena iaf...

Over and out/ AK aka sjukrådgivningen har sjukt lång telefon kö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0