Nasftd´s styrelsemöte 16/3

Kl 21.04 Hos Viktoria

Närvarande: Viktoria, Björn och Malin
Frånvarand: Ak, ligger hemma näst intill döende!

Björn passar på att göra te med hjälp av sina halstabletter.

Fikan är framdukad! Ak missar verkligen något för denna gången bjuds det på Malins bakade bärpaj med medtagen vaniljsås! + Silviakaka!

Ordförande Björn öppnart mötet sjungandes, till allas förvåning och hälsar alla välkomna!

Dagordning
- Blogg
- Jobb
- Fika & Fysik
- Björn ej sig själv
- Quiz
-Övrigt
*Wildchild

(Vi uppmärksammar att Ak inte är här och ersätter henne med en sodastreamflaska, vi vill även hälsa <3 )

Blogg:

M: NOLL = helt värdelöst faktikst! Försöker lite tafatt skylla på tiden.. men den går inte! Egentligen borde alla sorters straff som nasftd någonsin kommt på utnyttjas nu men nä, inte ens det orkar vi längre.

B: 1 , inte heller bra, Björn vill däremot meddela att han är helt säker på att han skrivit 2 inlägg, vi tillochmed dubbelkollar och ser endast ett men Det var 2!  Det har tydligen försvunnit på vägen!   Livlig fantasi kan ju vara bra har jag hört..

V: 2, eller 3 beroende på hur man ser det men efter en mindre diskussion, 3. Bra som vanligt.

Bloggen har gått ner sig!
* Inga besökare   (detta har dock förbättrats igen)
* Inga kommentarer
*Inga upplagda protokoll

Björn: När blev lat en synonym för sjuk? Alltså ( riktat mot sodastream-Ak) Det verkar som att du inte gör någonting annat än att ligga hemma sjuk!!

Inget svar

Jag tycker helt enkelt vi skyller på Ak att det går så dåligt för bloggen!

( minns någon regeln om påhopp som finns i Nasftd´s regler?)

Däremot lägger Björn upp en önskan om att sekreteraren ska lägga upp cosmoquizet på bloggen!  ?

- Hur går det med bantningen Björn'?
- Skitbra! jag har fått en nytändning!
- Men sa du inte att du åt massa godis?
- Jo och semlor.. men jag har läst att man får unna sig saker på helgen!

Björn har hakat upp sig och vill igen meddela att han skrev 2 inlägg! Han tror Ak har tagit bort detta för att framställa Björn som dålig!!
Skämt&sido har Björn så mycket att göra så han hinner inte!
*disken ska plockas upp
* cykla och köpa halstabletter, tar 20 min! 30 om man cyklar långsamt!

Vad Björn gör resten av tiden är för oss en gåta... men viktigt är det!

Jobb:

M: 5 dagar! Inget nytt att säga mer än att det känns asgott!

B: samma här, asgott verkligen! .....alltså NOLL

V: NOLL --- Dock inte asgott!

Vi vill äta frukost någonstans tillsammans med detta går inte för Malin har inte råd, hon får ju bara betala böter hela tiden!
(kan bero på att hon parkerat fel hela tiden även om inte detta vill erkännas!)

- Vadå, alla står ju där! man får typ det...

Malin kan däremot berätta att hon ska på jobbintervju på måndag, så vi väntar med spänning på resultat!
Är dock rädd för att skämma ut sig och vara fel!

Posten: - Vi skulle vilja träffa och prata med dig, vad gör du på dagarna, jobbar du?

Malin: - Ja, men om du säger en dag så hoppar jag det!

Man får ju inte verka arbetslös!!

Fika & Fysik:

M: Fika har jag ju gjort.. Fysik har jag också sysslat med, Satte i mig en halv rulltårta i söndgs! Blev så sugen! Fast det räckte inte med det, en massa godis försvann också ner i Malins mage kommer det fram efter en stund!
Fast jag tror jag har gått ner i vikt!
Eller kanske inte! =S

Jaja, ni som är intresserade kan ju anteckna.

B: Asbra även här! Har slitit som ett djur! Har bland annat hjälpt till vid Malins flytt. "Det är vad jag kallar fysik!" Massa te men ingen fika!

V: Förutom godiset och semlorna då? ?
B: Just det ja...
Hoppsan då!

"Men måste vi skriva med det?? Neeeej..=(
För när jag tänker fika så tänker jag bulle och festis, något sånt har jag inte ätit! *stolt! "

V: Har inte kunnat träna på grund av en jävla förkylning! Men var dock i Branäs och åkte bräda, då rör man sig ju, det kändes skitbra! =) åt dock inte jättenyttigt... :(

Malin somnar på mötet!!

Men jag är astrött!! Har städat och tränat 2 ggr idag.
B: Du tränar hela tiden!! Och vägrar kolla TV! Inte ens Bernard & Bianca har du sett! Usch!

Björn ej sig själv:

Äter ovanligt mycket halstabletter
Lespade till och med!

Ovanligt smaskigt fyndig är han!

" Hotel!"
"Hostel"
"botel" HAHAHAH

??????????????

Quiz:

Viktoria får i uppdrag att skriva ett meddelande till alla.
Får dock inte vara för neggi!!!

Viktoria Börjar blöda näseblod!

* Wildchild

 Vi ska försöka se denna film innan Ak & VIktoria åker till Australien
Preliminärboka 22/3 ?

B: Vet du vad en HST är?
V: Nej
B: Vet du varför..?
V: Nej
B: För att det är jag som kommit på det!
V: vad?
B: Heterosexuell tönt!!!

Alltså typ fotbollskillar, och som den killen i 10 orsaker att hata dig.

Japp, jag förstår precis!   (?)

Fungerar cigg mot halsbränna?
Värt att testa i alla fall!

Vi lottar om vem vi ska se wildchild hos, Björn drar lappen och där står det Malin´s Place!

Björn vill ha en uppdatering om Ak´s kaka snarast!!

Björn gör en klingparad och avslutar mötet!

Under mötet har han också lyckat smälla i sig en hel vic´s blå påse..
Lycka till med magen säger vi!

Malin har somnat igen och rycker på stolen
Time to go home!

Och som ni säkert förstår så kunde inte Ak anteckna mötet så därör fick jag, Viktoria SVenson rycka in i stället, jag hoppas ni har överseende med detta och tycker att protokollet är okej ändå.  Att det är något kort skyller jag på mina kompanjoner, någon sov och det fanns en stor ovilja till att ta upp saker. Vi ska Rycka upp oss.
Enligt information är Ak på bättringsvägen och kommer toligen kunna vara med oss vid nästa mötestillfälle!

Viktoria


Kommentarer
Postat av: bj

tummen up Vix!

2009-03-22 @ 16:09:32
Postat av: ak

oj fantastiskt bra!

Känner mig enormt påhoppad dock... Hrmm...

Men nu är jag mer rädd att jag ska bli petad och ersatt som sekreterare. Huaa!

2009-03-22 @ 16:14:10
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0