Nasftd's Styrelsemöte 9/3

@ Malins lägenhet 21.30
Hon bjuder på drömrulltårta! Fantastiskt tycker jag! Malin älskar också drömtårta! Vickan och Björn är inte lika lättimpade men jag ger den $$$$+!

Närvarande: Malin, Björn, Vickan och AK


Björn öppnar mötet och hälsar alla välkomna.

Det kliar i Viktorias mun.
"Jag har nog svamp."
"Uhhää! Var har den varit?!"

Dagordning:
- Blogg
- Jobb
- Fika och Fysik
- Björn ej sig själv
- Malins punkt; Sekretss
- Övrigt:
        *Wildchild
        * Viks punkt

Malins ben kliar.
"Du kanske har svamp. Viktoria har du pussat på Malins ben?" - Björn

Ak antastar Mallans pall.


Blogg:

M: 2
V: 2 
B: 2 
 
Jämn vecka!


Jobb:

"Alltså, jag har ett rivjärn vid sängen som jag slår mig själv i ansiktet med, för att komma upp." - Björn

Malin: 4 dagar. Sjuk 1.
Sökt: Stena Line
Trivs verkligen där! (På dagiset hon jobbar alltså, inte Stena. Eller säkerligen där också, men det var inte det hon menade här, hon har ju trots allt inte fått det jobbet än...) Skönt att komma till jobbet.

Viktoria: 0 dagar. "Om jag inte får ett jobb snart kommer jag börja skära mig!"
Sökt men förväntar sig ingenting.

"StenungsundsBud - Mitt drömjobb" - Viktoria Svensson

"Orka söka jobb. Vi har det bra ju..." - Björn Eriksson

Björn: Jobbat 1 dag! Torsdagen! Första detta året.
"Det var kul!" Men meddelar att han inte är sugen på att jobba mer.


Fika och Fysik:

"Åt helvete!" - V

Malin fikar inte mycket. Tränar mycket men har ont i knät.

Björn tipsar om Icas Brödsortiment. Är tydligen fantastiskt!

Viktoria sitter i soffan och ser helt matt och ledsen ut. Har inte kunnat träna på två veckor!
Är inte sugen på mat men på fika.

Mycket skitmat+ Ingenting + dålig fysisk form= -5 av 5 toasters! Kanonkasst!
Inte Qul!

"Det är skitdåligt! Massa kalas hela tiden!" - Björn
Ska ta nya tag i bantningen.

Viktoria saknar skolan mer än nånsin! Mer än om hon hade glömt mobilen hemma en dag!


Björn ej sig själv:

Ingen kommentar. Lugn och stillsam.

"Tänk att få betalt för att nuppa"! - Björn

Diskussion följer angående om ordet Nuppa används för lite, lagom mycket eller på tok för mycket!

Viktoria är deprimerad och tips mot detta mottages tacksamast!


Wildchild:

Dag bokas nästa möte.


Viks punkt:

Läste Kenzas blogg en dag. Hon ska tydligen bli programledare.

Varför får inte Viktoria bli detta?
Vad har Kenza som inte Viktoria har?! 

Viktoria hälsar " Du är ingenting Kenza! Patetisk bara!" till henne.

Viktoria och AK får en lektion hur man uttalar det. Tydligen inte KENZA som det stavas utan med I. KINZA. Jaha men då steg du ju i våra ögon.   

Har bara utseendet för sig. ingen hjärna eller Allmänbildning. (Tror jag, är lite svårt att tyda min handstil just under denna punkten. )

PS: Viktoria är inte Bitter eller Avundsjuk. DS

PS2: Björn tycker om Kenza! DS2


Björn avslutar mötet och tackar för visat intresse.

Over and out/ AK aka ikapp igen! Puh! 



Kommentarer
Postat av: B

det här kändes kort? :p

2009-03-20 @ 18:57:33
Postat av: ak

Du har så rätt så! Det är kort.

Men om du kommer ihåg mötet den gången så var vi rätt trötta och sket i 3 punkter som vi skulle tagit upp egentligen...

2009-03-20 @ 19:40:51
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0