ny dag, nya möjligheter

okej, mitt senaste inlägg var kanske lite väl depppigt, även om jag nu kanske kände så... men men, alla har vi våra svackor. Jag känner mig i alla fall bättre till mods idag, 'än så länge, det tackar jag för. Även om jag precis råkade trampa i en kattspya,men nejnej, jag tänker inte låta det förstöra denna dag. Det går ju att tvättta bort!
Jag har ett problem, mina jeans är borta, HUR kan ett par jeans försvinna? det är ju inte direkt så att jag tar av mig dom någonstans och går utan... dom borde vara hemma! Varför hittar jag dom inte för? :(
En roligare nyhet är att jag fick melodifestivalskivan igår :D wiiiiie, så nu kan det lyssnas för fullt i bilen!
PÅ torsdag åker jag till Branäs :) även en rolig grej.. aa oj så positivt allt kan vara. Inget jobb på.... ett tag, men jag tror jag överlever.

/Hanna Viktoria Charlotta Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0