otta

Godmorgon! Jag kan inte sova fast att jag verkligen är trött. Jag verkar ha kommit in i arbetarnas rutiner nu med att vakna tidigt för att dra till jobbet. Idag börjar jag senare vilket gör att jag inte alls behöver vakna klockan 06. Fruktansvärt onödigt skulle jag vilja säga. Men nu har jag ju så gott om tid på mig att jag antagligen kommer att stressa på slutet i alla fall. Hur som helst nu blev jag på dåligt humör också, det är haken med tidiga morgonar. Medmänniskor får lida.

Ha en bra dag // Malin aka Kishti Tomita.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varför har du ett märke i pannan?

2009-03-05 @ 11:11:43
Postat av: Anonym

haha jag vet inte, det är typ ett sår eller något men ser förtusan ut som ett kastmärke

2009-03-05 @ 14:52:12
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0