Saturdaaaaynightfever

Klockan är nu 10.08 och har laddad färdigt mina batterier. Är såå redo för utgång, sitter dock bara i en t-shirt och med håret i en riktigt riktigt ful anordning men ändå. Hittade en spännande partymapp på den här datorn, alltså med massa go partymusik. Please låt denna känslan hålla sig i alla fall till förfesten. Idag skall vi nämligen ut och fira vår kära sekreterare AK, och vad jag vet så skall hon bli kalasfull! (som vanligt)  
Nu skall jag gå en sväng till gymmet för att träna upp ölhävararmen lite.
Bjööörn ikväll är det du som hänger med, bara så du vet. Jag kommer personligen och hämtar dig på det där kalaset annars.


Vad hände här ?  Varning för känsliga läsare, bilden kan verka stötande !

Ha det fint MAAAAAAAAAAAAALIN

Kommentarer
Postat av: ak

hahaha hell yeah!! =D

den bilden var ny och fräsch!



Wehooo nu äre fest!

2009-03-07 @ 11:03:07
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Viktoria

haha, första utgången ;) wehooo nu är vi rutinerade och ska FESTA! :D

2009-03-07 @ 12:51:59
Postat av: B

:o

2009-03-08 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0