Sol <3

Maaah :) det är ju bara så underbart ute. Nu har jag vart ute nästan hela dagen och spelat basket strax utanför mitt nya hem. Basket planen här hade lika gärna kunnat ligga i USA så fräck är den. Eftersom jag jobbat benhårt i ca 2 veckor har jag nu unnat mig lite ledighet i tre dagar och när vädret är såhär så vill jag inte annat än att bara vara ute. Vet att jag lovade ett inlägg redan i måndagskväll men ni kan ju fråga Björn hur trött jag var på vägen hem. Så nu kommer det några dagar senare.
Jag har fått mitt första myggbett? Eller? Känns lite väl tidigt kanske men det kliar som bara den. I morgon skall jag nog försöka få lite jobb igen. Kan ju behövas nu när jag har en till böter som jag skall betala. Fast jag skall ringa och överklaga det är inte okej. Blir så arg. Skall man vara tvungen att ha en verksamhet vid bilen nu förtiden också!?




Nog om detta nu skall jag ut och lira lite igen !

Pussochkram // Mallis

Kommentarer
Postat av: ak

jädrar va härligt! =D

2009-03-18 @ 21:40:59
Postat av: B

mygg liksom jag trivs inte utomhus såhär års...

2009-03-19 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0