sool

Vaknade av att solen lös in som en strålkastare i mitt rum! Hade för övrigt, en sjuuukt obehaglig dröm =S den handlade om att det skulle bli ett tredje världskrig och folk skulle utrotas, kan inte förklara men den var  väldigt tydlig och obehaglig! Det var en sån där gång när det var skönt att vakna och man insåg att man drömt!
Idag har jag faktikst hunnit med en del, upp kl 9 rida, greja i stallet, vara på torget med ak, hänga på resia lite, boka det sista :)  kika lite, åka hem till björn på den fika.. hämta mamma på jobbet, å så... ikväll blir det träning och kvällsmat hos Lisa :) helt okej dag... börjar piggna till lite men har ett sjukt vemod !!! Branäs var så sjukt jävla bra!!!!!
Ta mig tillbaka , helst nu, speciellt när det är sånt här väder, då vill man bara vara ute i backen och glassa!! Å jag orkar inte ens tänka på det!  ='( Blääääää
Men kul var det!! Det ska man vara tacksam för! :D

Nu blir det jobb onsadag till fredag.. tveten :D ska tydligen jobba så de fyra närmsta veckorna.. Inte fel!

Puss / Vix ;)



Så här glad är jag när jag är i fjällen!

Vill vara det hemma med.....

Kommentarer
Postat av: kicki

Vart ska du och ak åka? :D

2009-03-17 @ 18:17:30
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: ak

Australien!! =D så jäkla bra!

Dags att börja packa va!?

2009-03-17 @ 22:34:42
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Australien! :D 15 april bär det av så det närmar sig! wiiie

2009-03-17 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0