tafatt!

Lördagen var minsann en händelserik dag. Inte nog med att jag fick granska NK ifrån insidan för första gången men jag fick dessutom en glimt av sveriges största radioprofil och min idol, Karl Henrik Torehammar! Inte konstigt att det tog ett tag innan jag kände igen honom för han hade nämnligen färgat håret i någon konstig grå färg. Helt klart Sveriges nya gayprofil, så massa kärlek till honom ♥


...
Henrik på kvällspasset!


Jag fattar inte hur folk tänker när dom röstar i melodifestivalen. Ja, jag såg och älskade den. Men hur kunde Amy åka ut? Helt sjukt bra låt och den har gått runt nästan hela dagen tror jag. Den var iaf mycket bättre än denna där Ugglas låt!! Shame on you svenska folket!?. Jag satt och tänkte på vilket djur hon liknade. Vet inte om ett grottroll är ett djur man det var det jag kom fram till. Fråga mig inte varför :)


...
Amy "bling bling" Diamond


Nu ska jag leta efter någon låt jag hörde på radion. gick typ "Does he wash up? Never wash up! Does he clean up? No, he never cleans up!" EDIT: Haha, jag hade visst redan låten och hela albumet på datorn. Jag antar att jag ligger lite före ;)

Ciao! /B "Queeretrica" Eriksson

...

Kommentarer
Postat av: ak

Ehh ugglas är ju ett par (!) snäpp bättre än Amy! :S

2009-03-08 @ 20:25:14
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: B

euh? :|

2009-03-08 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0