they´re home!

Jajjemen! Ville bara tala om för alla nyfikna där ute som  har varit alldeles till sig av undrande att ( det är därför jag också har 350 kommentarer på varje inlägg och ska få bli programledare) p.s. jag är inte bitter d.s. JO: att mina jeans är tillbaka!!!
Wiihoo , jag är faktiskt glad över detta :) Det visade sig vara så att min bror hade fått med sig dom hem i sin tvättkorg.. , han hade även försökt ta på sig dom .. utan vidare resultat. Men nu är dom i alla fall hemma hos mig och på mina ben! Det är även så att dom ska få åka till branäs över helgen, inte själva dock, för jag ska ju dit med + massa andra goa människor, så vi får nog det trevligt allihop! :D Så detta är det sista ni hör av mig nu, hoppas ni får en bra helg!
Pusssaaaarrr/ Ni vet vem, och hon tar snart till drastiska åtgärder om saker inte förändras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0