Pleasant Foe! (Anagram!)

Idag var dagen med stort D både eftersom min mobil anlände och mitt hår blev klippt! Och den var, thank GOD inte gjord av papper. Så idag gick väl mer eller mindre hela dagen åt att jaga en munstycke till laddaren som var av amerikanskt ursprung eftersom telefonen inte går att köpa i sverige. Mohaha! Jag är sannerligen en person som gör det ytterste för att försöka vara unik. For bad and worse... :)

En annan god nyhet är att tjejen som ser ut som Heather Locklear verkar ha slutat stalka mig, vilket jag är väldigt tacksam för. Tack! Men här kommer det ni väntat på:


VECKANS  INNE / UTE  LISTA!

Inne
- Accessoarer

- Lyxiga Axelväskor För Män
- Cosmo!?
- Joshua Radin (Han är tidlös på något vis)
- KENZA
- Simon Baker

Ute
- Grey's Anatomy (Ledsen men nu har jag verkligen, verkligen, verkligen, verkligen tröttnat...)
- Mejeriprodukter
- Linda Isacsson (Behöver jag säga mer än, - euh?)
- Träning Av Alla Slag


Ciao! /BJ

...



Kommentarer
Postat av: ak

hahah man blir då aldrig besviken! =D

2009-03-25 @ 21:23:10
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0