Dag 16#

Jag har märkt att fler och fler små, små äkliga spindlar har hittat sig in i mitt rum. Och ingen verkar veta var dom kommer ifrån!!! Det hade väl varit okej om jag inte fått panikryck (typ när man skriker och skakar på hela kroppen våldsamt) varenda gång. Jag verkligen hatar spindlar :(

Fick idag köpt mig ett par helgula skor som jag är lite förälskad i och en svart, djupt uringad t-shirt. Jag har också äntligen lyckats ro åt mig Sex & The City boxen och mitt hjärta slår nog fortfarande inte riktigt som det ska. I can't wait!!! ♥♥♥




Jag vet inte varför. Men jag har gått in i någon slags elektro frenzy, där det enda som jag kan lyssna på utan att bli helt utråkad är typ Teenage Bad Girl, Uffie, Justice, SebastiAn och Feadz. Koncentrerar jag mig så hör jag ju hur brutalt as jobbig den är. Men jag kan inte hjälpa det!! :O

Lyssna själva:


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0