Dag 17#, "Att deklarera!"

Idag var det dags. Nu, alldeles strax ska jag för första gången deklarera. Jag trodde det skulle kännas, jag vet inte. Typ vuxet? Kanske hade varit roligare om jag hade någon stadig sysselsättning. Men vad vet jag. Vänta nu... Sitter jag och bloggar om deklarering??? Mitt liv skriker efter en förändring. VAD SOM HELST?!

Missade veckans BÄGGE Grey's också. Är det anledning nog att hata sitt liv? Glitter nagellacket på vänsterhanden var visst inte balsam för själen :(

Jag ska kanske springa göteborgsvarvet med! Fick reda på det idag :) Tänkte trots mina föräldrars råd börja träna som en dåre. Det är trots allt bara typ 2 veckor kvar tror jag. Jag är rädd att min och Malins shopping i stan satt djupa spår. Går typ runt och tänker på massa saker jag vill köpa H E E E L A tiden. "Inte riktigt okej" skricker någonting inom mig. Kanske lika bra att börja

-Hej, Jag heter Björn och jag är en shopaholic. :(




Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Björn!

2009-05-04 @ 11:04:39
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: b

hej :)

2009-05-04 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0