Dag 21, "07.00"

För bara några minuter sedan körde jag min mamma ner till stationen. Jag var så trött att jag somnade gåendes på vägen tillbaka ifrån toaletten och slog i huvudet i en tavla. Hann thank god vakna till lite innan jag slog i golvet haha :) Är för pigg för att sova men för trött för att göra någonting. Kanske fortsätter läsa på Pigan Och Härligheten (jättebra bok!!). Såg Sweeney Todd för första gången igår men jag kunde bara inte få mig själv att se klart den. Sjukt äklig X-(. Får hålla mig vaken tills Malin anländer om ungefär 2 timmar :)


HAHA :D


Puss puss ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är såå lika jag och geten ;)

2009-05-07 @ 14:54:29
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: b

lika som bär :D

2009-05-07 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0