Dag 23, "The Lucky Luke Theory"

Efter att blivit väkt mitt i natten rubbades min sömn TOTALT vilket nästan tvingade mig att ligga och slöa i soffan. Jag bestämde mig för att leta reda på ett gammalt band med precis alla Lucky Luke avsnitten och efter att gått igenom varenda band så hittade jag det tillslut. Fett värt hursomhelst. Eftersom jag verkar tänka alldeles för mycket kunde jag inte låta bli att dra följande slutats: Lucky Luke, min barndoms hjälte, är homosexuell.



Luke och Jolly Jumper, mer än bara vänner?


Jag ska berätta. I nästan varenda avsnitt träffar han massor av tjejor som beundrar/älskar/typ stalkar honom, inte helt olikt den Knight Rider (den gamla förstås). Men med den väsentliga skillnaden att Michael Knight minst kysser sina fagra damer, medans Luke alltid misstänksamt rider iväg. Nästan som att han... Försöker dölja något? Jag noterade också att han blir väldigt fäst vid en ung, blond kavallerist. I 15 minuter går det gayvibbar genom hela vilda västern och när han lade armarna runt Luke på väg mot indianerna. Ja, då fanns det inte längre några tvivel. Vad tror ni? Är jag något på spåren?

Slut för idag :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ak

Det later verkligen som du har upptackt nagot stort! Tror du kan ha ratt i detta. Nu nar jag tanker efter tror jag att han och billy the kid var ganska intima i en serietidning jag hade...

2009-05-10 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0