Dag 25#, "Det är väl ingenting?"

Nu är träningen för Göteborgsvarvet i full fart och efter ha helt tappat besinningen och vräkt i mig 4 bullar (jaa, utöver den jag åt med Malin!!!) och ätit massa chips så kom jag fram till att, jaa; en vända till wajman fram och tillbaka är väl ingenting? När jag ser tillbaka så undrar vad som tog åt mig. Som vanligt gick dom första kilometrarna som på räls men efter det var det ett illamående utan dess like. "Max 4-5 km!", tänkte jag. Strax över 8'a stannade det på. Jag ska aldrig mer springa... tills på onsdag haha ;)

Nu när tjejorna snart kommer hem så ville jag vara visa vad dom har att se fram emot när dom kommer hem :) Scrolla ner vettja!















































♥♥ Vi i NASFTD fullständigt avgudar KENZA! ♥♥




Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ak

hahah! AH men nu langtar vi sjukt mkt!

Viktoria hotar med att stanna kvar om det blir nagot mer tal om henne!

2009-05-12 @ 09:49:33
Postat av: B

HAHAHA :D

2009-05-12 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0