Dag 26#

Jag måste säga att nästan alla låtar var välidgt, väldigt, väääldigt mycket sämre live i Moskva än vad jag i mina drömmar hade trott. Den enda som inte gjorde mig var Chiara ifrån Malta. Henne skulle jag kunna gifta mig med ♥, typ. Förrutom de 18 (!!!) första bidragen så bjöd Rysslands stolthet; t.A.T.u oss på Not Gonna Get Us (visserligen playback men tatu är alltid tatu!).





Jag har precis fått igång min IMVU (världens roligaste livechat om du inte visste) igen så jag känner på mig att det blir en lång natt haha ;) Sovmorgon med andra ord :):)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Risto

Du måste komma över Chiara.....

2009-05-13 @ 21:44:18
Postat av: Anna

Jag har hört rykten om att den ena har blivit fet och den andre såg ut som en hora

2009-05-14 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0