Moses på vifft!

Så mycket man hinner med på en dag ändå. Inte nog med att jag åkte ut till ak (eller 0.9'an som hon gärna kallar sig), helt oväntat ägde på chicago!! Det var första gången; åtminstone som jag har i minnet där jag vinner i ett kortspel. Gratis BJ! ♥ Vi hälsade på lammen som visst hade växt ganska mycket och fick även se Kenzo (också känd som "Moses", efter sitt sälliknande uteséende) springa runt, inte helt olikt en flock kor som släps på bete. Och tydligen får inte alla lammhanar horn! Se vad man lär sig av bara någon timme landet. Får lite flashbacks till ett studiebesök på en ARLA gård i unga år som (om jag inte minns helt fel) slutade i att jag sprang in i ett elstängsel. INTE kul.

Hoppas att jag orkar få upp en inne-, utelista tills imorgon :) Njuet av lite asabra musik tills dess.




If the a bird can sing with a broken wing

you'll learn to bend when the wind blows

it leaves me fall, but the trees stand tall

this is a bump in the road




Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det erik som sjunger ?

2009-05-28 @ 16:13:33
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: BJ

erik hassle :)

2009-05-28 @ 17:57:52
Postat av: ak

hahah gissar varför jag fick 0.9??

sådär mycket får jag lära mig varje dag.

2009-05-29 @ 18:25:45
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0