Ehum

Vad har du nu gett dig in på? Återigen har ett stort åtangande gjorts, återigen sätter krampen in. Ehum, jag börjar där min dag tog sin början. Efter att jag kommit hem från teh high school musical så somnade jag som vanligt framför tv'n med mina trogna soffpotatisar Maxi; den eleganta, taniga och väldigt håriga 'guldråttan' och min cremeblåa prinsessa Mimmi. Det dröjer inte mer än en ½minut innan blixten slår ner; bam, bam, bam, BAAAAM!!!! ... Det var nämnligen seriestart på Will & Grace på TV4! Onekligen ett tecken på att jag maniskt ska följa denna en av många tidlösa serier.



Okej, så nu i efterhand kanske någon tycker att kryddade på lite mö men just idag hade jag inget bättre att erbjuda så DEAL WITH IT! Är det kanske det livet i slutändan handlar om? Att kunna skrapa fram lite spänning ur absolut ingenting? Hum, hum, hum... Hade jag vetat det innan jag landade i den här nu växande kroppen (yeah, that's right jag blir bara tjockare och tjockare. Tydligen) så hade jag då hellre valt att bli typ Jamie Lynn Spears eller kanske en liten men väldigt farlig fågel. Eller en pingvin, om jag slipper vara ute; en inne-pingvin! Där har vi något. Gärna en utan någon slags fysiska deffekter. Man vill ju inte vara en skabbig pingvin.




Kanske kan ha en lite com-pa-ti-tion?
Jag ger er tre människor och ni väljer fritt vilken ni vill: döda, ligga med och gifta sig med. Youre choice :)


Till vänster har vi artisten BT. I mitten Jason Lewis (aka Samanthas model/actor boyfriend). Och till höger den förra Ginatricot-tjejen. Nu är det upp till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0